silfverbrand.blogg.se

Snart mamma till två och gift med Peter silfverbrand ❤️

Blandat

Kategori: Allmänt



Hahaha alltså hur söt är hon inte😂😂😂igår var vi å fixade Ellas pass och samt köpte lite presenter till storebror som fyller nästa lördag😳två år wtf..?!! Hur snabbt går inte detta..


Jag och Sebastian leker ute på gården..


Fan vad jag älskar dig..å det är så roligt att han äntligen har börja prata..kanin är  något som är så roligt när han säger😂


Fick även lite snabb fix på ögonfransar igår innan gympan 👍
Vi han inte riktigt med allt,men detta får duga,hon ska ta bort alla å lägga nytt nästa vecka.så det blir bra☺️


Å idag fick jag en sånt enormt sug efter kladdkaka...jag var bara tvungen att baka..å Sebbe fick smaka lite smet😋


Å här leker vi lite innan jag drog på ett pass sh bam eller vad de hette..men fy vad svårt det var,å kanske inte något för mig..jag vet inte..nu ska jag ha lite vila från träningen..3dagar i rad är ganska bra..👍👍


Åå lill tösen fick smaka lite gröt idag..hehe inte såå gott kanske🙈😍

Nu är jag fett trött å ska passa på och sova innan det blir mjölk för Ella.
Peter och jag kör varannan kväll..alltså han sover i Ellas rum och jag i vårat med Ella..så får man sova ut nån gång oxå..funkar jätte bra👍
Å Sebastian har börjar sova till 8 en vecka tillbaka hurra!!pigga föräldrar är lika med roliga föräldrar hahaha😂😂

Fast jag saknar nog att sova med peter❤️men som sagt detta är inte förevig....
Kommentera inlägget här: