silfverbrand.blogg.se

Snart mamma till två och gift med Peter silfverbrand ❤️

Holmen

Kategori: Allmänt



Idag åkte vi igen till sommarstugan och var där hela dagen..
Det var verkligen såååå varmt ute☀️☀️


Fick till och med lite ro..så jag passade på att sitta vid vattnet å få lite sol☀️☀️


Hahaha fett stark jag är😂😂❤️

Peter putsade farfars båt idag oxå👏👏👏duktigt


Det börjar bli fullt på bryggan😂😂


Ella fick hoppar runt lite med hopp gungan..så söt💜

Å här har hon precis vaknat efter sin middags paus🙈😍


Sen hämtade Peter Sebbe från dagis å han fick oxå njuta av de fina. Vädret..


Å årets första dopp gjorde han oxå😂💙


Min fina man och dotter kom oxå och plaskade i de varma vattnet 😳😅sjukt skönt👍


Å här står jag å skäms för min kropp..men vad fan två ungar har man burit hehehe 😂🙈


Min fina familj ❤️❤️❤️så perfekt dag och alla hade det jätte bra👍
Älskar er massor..

Å till sist..denna gubbe kan inte sitta still..svärfar i full fart😂😂


KOMMENTARER:

  • Fanny säger:
    2016-06-01 | 20:31:58
    Bloggadress: http://anannanland.blogg.se

    Vad mysigt det låter!

    Svar: Jaaa det var verkligen så mysigt☺️☺️
    Johanna

  • Denise säger:
    2016-06-02 | 14:17:46

    Meh, den där kroppen ska du absolut inte skämmas över ju!!! 😊❤️

    Svar: Hahaha joooo du din korv😜😜😜❤️
    Johanna

  • Miss Baby Peaches säger:
    2016-06-02 | 15:07:51
    Bloggadress: http://babypeaches.blogg.se/

    Vad härligt ni ser ut att ha haft det!

    Svar: Jaaaa man blir så lugn där☺️☺️
    Johanna

Kommentera inlägget här: