silfverbrand.blogg.se

Snart mamma till två och gift med Peter silfverbrand ❤️

Läkarbesök/Borgbacken

Kategori: Allmänt



Här står Sebastian och väntar på att få åka karusell😂😂så söt💙💙

Vi tyckte han förtjänade lite roligt,eftersom han haft två tuffa dagar med läkarbesök denna vecka,men skötte sig såååå bra,och var jätte duktig..
Nu kan vi pusta ut äntligen❤️


Farbror Kai kom förbi en stund med oss och busade☺️grattis föresten gamla gubbe på födelsedagen 😂😉


Frågade dom där killarna som sitter där bak,om det var okej att jag tog kort och att de kanske blev med😂😂hahaha det var okej å de ser så roliga ut🙈


Hahaha kyckling karusell 😂😂varför ville alla ungdomar åka den???


Ååå vi fick inte åka denna,för jag var för stor och Sebastian för liten😕det var för små barn och inte vanliga bilarna om ni undrar🙈


Här hade han roligt med Kai ❤️💙


Finisar..Peter skulle filma men jag vet inte vad han gjorde😂för det blev ingen film hahaha


Här tävlas det😂å Kai vinner ju alltid😬


Sebastian vann en boll..eller han valde den själv efter han hade fångat tre fiskar😂😂 ville ha bild,men min man är inte så duktig på att fotta som jag😉😜


Helt slut unge😂å helt slut mamma,det var ju så sjukt varmt idag😅😅


Åååå vilken man jag har❤️han är verkligen bäst på alla sätt❤️


Men ååå Ella var ju oxå med hela tiden💜
Men båda ungarna slocknade innan vi hann till bilen hahaha gulliga 😍😍

KOMMENTARER:

  • Jaana säger:
    2016-06-03 | 07:43:47

    Ååååå vilken fin bild på Sebastian ❤
    Och även på er alla❤❤❤❤❤

    Svar: Jaaa han är ju för fin❤️❤️❤️❤️
    Johanna

Kommentera inlägget här: